A Last Resort és 666 Park Avenue készítői még azelőtt tudták meg a kaszát, hogy leforgatták volna az utolsó részeket, így várható, hogy sikerül lezárni a sorozatokat. Bár ezt már sokszor mondták...
December 17-én dupla How I Met Your Mother rész lesz
A Vegas 21, az Elementary 24, A Guys with Kids 17, a The Family Tools 10 , a Nashville pedig 22 részes lesz. Persze ebből még akár vissza is vehetnek, de be is rendelhetnek hozzá.
Eddie Izzard – Hannibal, Chad Michael Collins – Once Upon a Time, Billy Dee Williams – Modern Family, Brittany Snow – Ben & Kate, DB Woodside – Emily Owens, MD (több rész), Mary Lynn Rajskub – The Mentalist, Shannen Doherty – The New Normal, Shirley Jones – Cougar Town, Amir Arison – Zero Hour (visszatérő), Ernie Hudson – Last Resort (visszatérő), Tehmina Sunny – Mistresses (visszatérő), Lorraine Toussaint – Body of Proof (több rész), Amy Davidson – Vegas, Dylan Walsh – Revenge (több rész), Seth Gabel – Arrow (visszatérő), Michael Bay – The Neighbors, Madeline Zima – The Vampire Diaries, Janina Gavankar – Arrow (visszatérő), Anthony Ruivivar – The Mentalist, Chad Coleman – The Walking Dead (visszatérő), Tony Sirico – Family Guy, Samaire Armstrong – The Mentalist, Ellie Kemper – The Mindy Project, Raul Esparza – 666 Park Avenue, Bruce Davison – Don’t Tust The Bitch in Apartment 23., Cindy Lauper – Bones, Emmitt Smith – Guys With Kids,
Mykelti Williamson, Frances Fisher – Touch (visszatérők), Camille Guaty, Charlie Bewley – The Vampire Diaries, Anna Chlumsky, Raul Esparza – Hannibal,
Nézettségi adatok berakva a helyükre, megnézhetők!
Berendelések, kaszák
Beauty and the Beast teljes évad berendelve (22 részes lesz)
A Chicago Fire teljes berendelést kapott (22 részes lesz)
A FOX 13 részről 7-re csökkentette a The Goodwin Games 1.évadjának epizódszámait.
Ugyan nem berendelés, de nagyon úgy néz ki, hogy a Netflix és az AMC közösen elkészítik a The Killing 3.évadját!
Premierek:
Január 10 - 1600 Penn 1x01
Március 25 - Revolution 1x?? (elvileg még 3 részt leadnak, aztán baromi hosszú szünetre megy)
Egyébb hírek:
Fringe finálé dátuma: Január 18 (dupla rész)
Torchwood-ról még mindig semmi hír. Nincs kaszálva, csupán valamiért nem foglalkoznak vele.
Korábban Infamous néven futott NBC sorozat mostantól Deception néven fut!
Több sorozatban lehet majd hosszabb szünet, mivel nem is olyan rég a Sandy nevű hurrikán miatt több sorozat forgatásást leállították. a 666 Park Avanue díszletének nagy részét például tönkre is tette.
Bree Turner (Rosalee) hamarosan visszatér a Grimmbe forgatni, jelenleg a terhessége miatt nincs benne.
Vendégszereplők: Shaun White – Go On, Felicia Day - Supernatural 8×11, Ben Browder – Arrow, Jon Polito – Mike & Molly, Fred Willard – Hot in Cleveland, Mark Deklin – Castle, Sterling K. Brown – Person of Interest (visszatérő), Bridget Regan - Beauty & The Beast (visszatérő), Jane Seymour – Ben & Kate, Michelle Trachtenberg – Criminal Minds, Zoe Alexander – Doctor Who, Jason Beghe – Last Resort, David Gallagher – Criminal Minds, Gillian Vigman – Cougar Town, Seth Green – How I Met Your Mother, Ethan Embry – Once Upon A Time, Kyle Harris – The Carrie Diaries (visszatérő), Kathleen Quinlan – Chicago Fire (több rész), Sam Page – Last Resort, April Bowlby – Two and a Half Men, Daniel Buran – Nashville (visszatérő), Hines Ward – The Walking Dead, RJ Mitte – Vegas, Annie Wersching – Touch Monique Gabriela Curnen – The Mentalist (visszatérő), Justin Long – New Girl, Brooke D’Orsay – Two and a Half Men, Meagen Fay – The Big Bang Theory, Michael Madsen, Jennifer Beals – The Mob Doctor (2 rész), Leland Orser, Patrick St. Esprit – Revolution, Mike Colter, Warren Kole – The Following (visszatérő), Jack Wagner, Nancy Lee Grahn – Castle, Wayne Brady, Caroline Rhea – Baby Daddy, Elizabeth Pena, Stephanie Beatriz – Modern Family,
Szeretnék elnézést kérni, amiért alig van hír, és még a nézettségeket sem hozom. Ennek oka, hogy most egy eléggé ZH-s időszakom van, plusz házidogákat is írnom kell, emiatt konkrétan időm sincsen. Pénteken vagyszombaton viszont majd ismét jövök egy összefogottabb hírcsomaggal, és frissítem a nézettségeket is.
Elnézést kérek mindenkitől, aki várta a frisst, csak netproblémám volt, így nem nagyon tudtam mit tenni. Most viszont egyben jön minden, a Végén egy rövidebb kritka lesz az eddig szezonról, és az általam nézett aktív sorozatokról. A vendégszerpelőket egy egyel korábbi hírbe tettem. Van egy pár
Berendelések, kaszák:
Teljes évados berendelést kapott az Arrow (22 rész)
Teljes évadot kapott az Elementary és a Vegas is (22-22 rész)
Homeland 3.évad berendelve
New Girl +2 rész berendelés, így 24 részes lesz az évad.
Premieridőpontok/Visszatérések
Ringer 1x01 - SuperTV2 (21:00) + valamikor a Made in Jersey, ami vicc, tekintve, hogy 2 rész után kasza)
November 27 - Leverage 5x11
Január 7 - Switched at Birth 2x01
Január 8 - Pretty Little Liars 3x14
Január 8 - The Lying Game 2x01
Január 21 - The Following 1x01
Február 1 - Touch 2x01
Nagyon Rövid Kritikák az idényről, a Drámákat pontozom is. 2 Broke Girls - továbbra is egy aranyos, vicces sorozat maradt, így továbbra is folytatom.
666 Park Avanue - Nem kezdett valami érdekesen a sorozat és sajnos nem is folytatódott érdekesen. A legnagyobb probléma talán az, hogy horrorsorozat létére egyáltalán nem ijesztő. A karakterek nem érdekesek, nincs meg a feszültség, és azon kívül, hogy akarnak valami a fickótol, és hogy van egy csúnya ajtó lent a pincében, semmit nem tudunk. A nézettséget elnézve nem marad sokáig műsoron, azonban ettől függetlenül tovább nézem. Remélhetőleg lassan beindul, bár igaz, hogy akkor még fájóbb lesz majd a kasza. Mert jelenleg nagyon úgy néz ki, hogy nem ússza meg.
Alphas - A 2.évaddal kicsit érdekesebb lett a sorozat. Ugyan rém gyengén indított, de a történet erősödött. A karakterek továbbra is totál érdektelenek, Gary az egyetlen, aki érdekes. Ráadásul az az érzésem, hogy minden részben teljesen más viselkedésük van a szereplőknek, mintha az írók rohadtul leszarnának mindent, és most ilyenre-olyanra csinálják az adott szereplőt ebben a részben. A színészek többsége gyenge, Dr. Rosen baromi idegesítő. A 2.évad eddig olyan 4/10, de még nem láttam 5 részt. Nézettség szempontjából kasza lesz.
Arrow - Na ez kellett. Baromra tetszik az Arrow, talán az egyik legjobb újonc. Nagyon pozitív kritikái is vannak. A történet jó, a színészek jók, az akciójelenetek jók, amennyiben félretesszük a mi a francért nem találja el a golyó tipusú kérdéseket. Ami nem tetszik, hogy a főszereplő nem úgy viselkedik, mint aki 5 évet töltött el egy szigeten. Azonban még nem tudjuk mi is történt azon a szigeten, hogyan lett a bulizós fiúból egy érett férfi. 9/10.
Beauty and the Beast - A történet érdekes, azonban a logika... Jaj. Mintha hülyének néznének. A nyomozónő szabad kézzel fogdos össze mindent, mert ugyebár minek a kesztyű? A hangulat lehetne sötétebb, és érdekesebb ügyek is lehetnének, mert ez így nem vlami sok. Viszont a főszál az érdekes, így mindenképp nézem tovább. 5/10.
Ben and Kate - aranyos kis komédia két testvérről, akik nem komplettek. Mindenépp nézem tovább, bár a nézettséget elnézve csodálom, hogy még műsoron van.
Bones - A visszatérés baromira jól sikerült, a problémám csak az volt, hogy továbbra is megtartották a számítógépes fickót. Jobban örültem volna egy új, durvább pszichopatának. A többi rész is nagyon jóra sikeredett, talán ez az egyik legérdekesebb krimi. A párbeszédek egyszerűn zseniálisak, néha megfulladok a nevetéstől is, olyan jó poénokat tudnak belecsempészni. A legutóbbi hatalmas beszólás konkrétan 5 percnyi sírva röhögést okozott nálam: Asassinated by the pope. Most komolyan, mégis hol máshol láthatna az ember ilyet. Pont ezt szeretem a Bones-ban, hogy nincs tabu, mindent kifiguráznak néha. 9/10.
Covert Affairs - Az első és második évad konrétan nulla átívelése után a 3.évad végre hozott nekünk valamit. Méghozzá nem is csak 1-2 résznyit. Nekem nagyon tetszik az egész új főszál, és remélhetőleg nem rontják el. A főszereplő hősnönk is kicsit bekeményített, már nem olyan naív, ami tetszik. Auggie részvétele szerintem mondjuk egy vicc, nem tudom minek kellett vak szereplőnek lennie. 7/10. De csak azért ilyen kevés, mert rengeteg logikai bukta és baromság van benne. Még így is sok lett. Bármennyire is jó a történet a baromságok miatt nagyon ritkán megyek el.
Criminal Minds - új főszereplőt kaptunk, aki amolyan semmilyenre sikeredett. Emily eltávozoz,, persze nem az örök vadászmezőkre, hisze csak továbbállt a profilozóinktól. A Criminal minds továbbra is azért tetszik, mert talán ez az egyetlen olyan krimi, ami életszerűbb. Nincs tabu a gyerkekkel sem, hiszen az életben sem minden szép, igenis rengeteg gyereket rabolnak el, és nagy részüket meg is ölik. Továbbá látszik, hogy a számítógépes segítségnek, azaz Garciának is vannak határai, nem mint más krimikben, ahol már nevetsz, hogy milyen hülyének néznek. 8/10.
Doctor Who - Valami piszkosul gyenge egy kezdés volt. Asorozat szerintem az 5.évaddal borzalmas ütemű hanyatlásnak indult és ez alól 7.évad sem volt kivétel. Hülyének néznek, totális baromságokkal tömik meg a részeket, Rory és Amy irritáló karakterek, pont mint Matt Smith, aki az eddigi legborzalmasabb doktor. Előbbi kettő úgy néz ki végre elhúzik a fenébe, remélhetőelg soha többé nem látjuk őket. A doktor csere pedig remélem lassan megtörténik. Az utolsó rész, azaz a 7x05 azonban zseniális volt. Az angyalokat imédom ebben a sorozatban. Olyan baromi jól megcsinálták őket. Ha értékelnem kell, akkor a 7x05 az 9/10 pont, az évad többi része pedig 2/10.
Elementary - Nagyon gyenge sorozat, az sem tette jóvá, hogy Wattson itt nő. Gyenge ügy, kiszámítható, hülyének nézi a nézőt. Mellesleg nekem az angol Sherlock sem jött be annyira. volt 2 része ami nagyon tetszett, de a többi gyenge, mint a fene. 1 rész azt hiszem elég volt az Elementaryból, legalábbis egyelőre. talán majd ha lesz időm.
Family Guy - Az eddigi 2 rész bejött, többet nem is igazán tudok mondani.
Fringe - Itt az utolsó évad, 13 résszel. Az 5.évad egy elég izgalmas epizóddal nyitott, ott folytatódott, ahol a 4x19 abbamaradt. A hangulat baromi jó, a színészi játék , mint mindig zseniális, a történet pedig jó. Viszont jött a 2. és a 3.rész, ami sajnos már nem sikerültek ilyen jóra. Eddig ez a 3 rész úgy 6/10 pontot ér.
Go On - aranyos, vicces sorozat, viszont inkább drámaként működik, mint szitkomként.
Grimm - Az első évadban nem igazán kaptunk valami sok főszálat, amit kaptunk az sem volt valami jó. A részek sokszor továbbra is rendkívül kiszámíthatóak, azonban a 2.évaddal már erősödött a főszál, a zsarutárs megtudta az igazat. Sajnos az utóbbi pár részben Monroe karaktere kissé elszürkült, pedig ő a legjobb arc. A barátnője, akinek most nem jut eszembe a neve, sajnos elég gyenge karakter, de úgy tűnik, hogy most egy időre lelépett. 6,5/10, csakmert a 6 az kevés, a 7 viszont túl sok.
Guys With Kids - nagyon szeretem ezt az újonc szitkomot, és főként azért is nőtt a szívemhez, mert én készítem hozzá a magyar feliratot.
Hart of Dixie - A Hart of dixie legnagyobb erőssége az, hogy aranyos. Nem igazán tudom megmondani miért, de nagyon szeretem a sorozatot. Semmi nagy hűde nagy dolgo nincs benne, tele van klisékkel, mégig úgy érzem, hogy teljesen egyedi. 8/10.
Haven - Van egy olyan érzésem, hogy soha a büdös életben nem fogunk semmit sem megtudni ebben a sorozatban. A színészi játék valami ótvar szar, a logika teljes hiánya jellemzi a sorozatot, a karakterek sötétek mint az éjszaka. A részek érdekesek lennének, ha a korábban felsorolt negatívumok nem tennék tönkre az egészet. Hiszen az biztos, hogy elég egyedi részek vannak, csak ugyebár a negatívumok. Talán jobban járok, ha megveszem a könyvet és elolvasom, és akkor legalább nem baszakodnak velem. A gond, hogy valami van a sorozatban, ami leköt maga elé, és az szerintem a rejtély. Imádm a rejtélyeket, de itt nagyon hülyén csinálják meg a dolgokat. 3,5/10.
How I Met Your Mother - még mindig az egyik legjobb szitkom, talán idén végre magtudjuk ki is az anyuka.
Last Resort - Az egyik idei legjobb újonc. Sajnos a nézettsége nem valami jó, és hát elég nagyköltségvetésű, így nem tudom mekkora túlélési esélyekkel rendelkezik, de remélem túléli. A történet baromi jó és egyedi, a színészi játék néhol olyan jó, hogy kiráz a hideg. 8/10 az eddig látott 3 rész alapján.
Leverage - 2 részt még nem láttam, azonban kellemes kis sorozat, ami jól el tud szórakoztatni a maga 40 perce alatt. Ha kasza lenne, akkor sajnos nem hatna meg, bármennyire is jópofa egy sorozat. 7/10.
Modern Family - A legjobb Dráma/vígjáték a Tv-ben, és hála az égnek ez a nézettségében is megnyilvánul. Tudnak újat mutatni, vicces, és élvezhető. 9/10.
Nashville - Egy rész alapján bejött. Talán azért, mert hasonló sorozat nem igazán van a Tv-ben, talán másért. Nehéz lenne megmondani. Majd a többi rész alapján talán más lesz a vélemény, de a pilot 7/10.
New Girl - Ez az a sorozat, amit fogalmam sincs, hogy miért nézek. Schmitt az egyedüli érdekes karakter, azonban sokszor már belőle is bőven elég. Jess valami hihetetlenül irritáló és idegesítő, és én érzek magam kínosan a sorozatrész nézése közben.
Nikita - Visszatért a 3.évad, egy elég érdekes résszel, viszont valalmi borzalmas nézettséggel. A CW azt hiszem megbánta, hogy nem a The Secret Circle-t mentette. Én nem tudtam volna dönteni, mivel mindkettőt szerettem. 7/10.
Once Upon a Time - a tavalyi újoncok közül az egyik legjobb. Baromi jó történet, érdekes, egyedi, nagyon jó színészek. Imádom. 9/10.
Partners - egy rész alapján nekem bejött. Érdekes. De nem egy hiányozna, ha kaszálnák tipusú sorozat.
Perception - érdekes és cseppet sem átlagos krimisorozat. Van benne valami, ami megfog, talán pont az egyedisége. Maradok majd a 2.évadra is, igaz még 2 részt nem láttam. 8/10.
Person of Interest - a OuaT mellett a másik legjobb újonc tavalyról, aminek egy olyan része nem volt, ami egy 10-es skálán 8-as értékelés alá ment volna. Egyszerűen zseniális. Baromi jó színészek, érdekes és egyedi történet. ZSENIÁLIS! Egy kis főszál nélküli mezei részből is kihoznak egy baromi jó epizódot. 10/10. Igen, nem írtam félre, tőlem ez a sorozat megkapja.
Pretty Little Liars - a 3.évad borzasztó negatív fordulatot vett. Valamiért már nem hoz úgy lázba, mint régen. 6/10.
Revenge - A 3.legjobb tavalyi újonc. Bármennyire is sok a szappan, mégis imádnivaló. Imádom, amikor egy csaj akar bosszút állni. Braomi jó színészek és karakterek, jó történet, a 2.évad részei eddig kivétel nélkül nagyon izgalmasak voltak, kaptunk új előrejelzést is, azonban abból sokat nem tudtunk meg. 8/10.
Revolution - Emlékszem, hogy elég pozitív kritikát írtam a sorozat pilotjáról. Na lássuk azóta mi minden változott. A történet továbbra is tetszik, azonabn egyre több logikátlan hülye lépés van, amik már kezdenek idegesíteni. A főszereplő csaj mind karakterileg, mint színészileg borzalom, egyszerűen nem tudom, hogy a csaj egyáltalán hogy jutott be a filmiparba, mivel az egy rakás fos amit művel. A karaktere pedig egy hülye buta liba, aki már nagyon kezdi felbaszni az agyamat. A többiekről inkább nem is beszélek. Mindenki olyan semmilyen. 4/10, de csak mert izgalmas az eltűnik az áram, de nem véletlen dolog. Más miatt ezt a sorozatot nem viselném el.
Suburgatory - Baromi jó 1.évad, aztán jött a 2x01, aminek megnézésével egy világ dőlt össze bennem. Borzalmasan gyenge volt, nem volt vicces sem. Nem tudom mi történt, de ez valami nagyon gyenge lett. 2/10.
Supernatural - A 6x01 az eddigi legrosszabb Supernatural nyitás volt, majd jött a totális leépülése a sorozatnak. Az egész 6.évad sajnos elég gyenge minőséget profukált, még az évadzáró sem sikerült valami jóra. aztán jött a 7x01. A rész a szememben a 2.legjobb évadnyitó lesz a 4x01 után. Végre ismét éreztem azt a bizsergést, hogy nem bírom ki a következő hétig. Nagyon jól kezdett. Majd jött a 7x02, és az egész 7x01 minőségét porrá zúzta. És a Supernatural minőségileg még mélyebbre süllyedt. És most itt van a 8x01, ami nem lett olyan rossz, de az agyamat sem dobtam el. Az új főszál nem igazán izgat sajnos. A további 2 rész sem lett valami fényes. Majd jött a 8x04, ami bár nem foglalkozott a főszállal, talán pont ezért lett ilyen jó, nálam 9 pontot megért. 8.évad eddigi telejsítmény pedig 5/10.
The Big Bang Theory - gyenge, nem vicces, kínos. Csak ennyit tudok mondani. 2/10.
The Mentalist - nagyon jó nyitás, jó folytatás, a többi részt sajnos még nem láttam. 7/10.
The Middle - Továbbra is aranyos kis sorozat, azonban Sue karakterétől már kiráz a hideg.
The Mindy Project - Rikta szar pilot után valamiért adtam még egy esélyt a sorozatnak, és tökre megérte, ugyanis az 1x02 már sokkal jobb volt. Átlagolva 5/10 eddig az évad.
The Mob Doctor - Fene tudaja miért de bejön a sorozat. Pedig nem szeretem általában a maffiás dolgokat, mert unalmasak. De ez bejön. Kár, hogy a nézettsége nagyon gyenge. 8/10.
The Neighbors - Vicces, eredeti, és szórakozató. 7/10.
The New Normal - Jól kezdett, viszont az utóbbi pár részben valami nagyon félresiklott és valami borzalom volt nézni a sorozatot. 5/10.
The Vampire Diaries - Érdekesen kezdett a soroza és a mai rész alapján úgy néz ki, hogy végre kaphatunk valami új jó kis főszálat. Az ősvámpírok utána már nemigazán tudták emelni a tétet. 8/10
The Walking Dead - A Baromira gyenge 2.évad után hihetelenül jó, akciódús visszatérést produkált, ráadásul még Carl sem idegesítette. Loriból meg hála az égnek nem volt valami sok. Örülnék ha valaki pofán lőné az asszonyt. A 3x02-őt még nem láttam a neprobléma miatt, de ma bepótolom. 9/10.
Vendégszereplők: Henry Ian Cusick – Body of Proof, Brad Dourif – Criminal Minds, Wyclef Jean – Nashville (visszatérő), Rory O’Malle – 1600 Penn, Robin Roberts – Nashville, Matt Dallas – Baby Daddy (min 3 rész), Ryan Cartwright – The Big Bang Theory, Freda Foh Shen – Elementary, Rick Worthy – The Vampire Diaries, Reiko Aylesworth – Elementary 1×06, Darby Stanchfield – Castle, Yani Gellman – Beauty & The Beast 1×03, Joaquim de Almeida – Revenge, Missy Franklin – Pretty Little Liars, Vik Sahay – Bones, Greg Grunberg – Vegas 1×05, Anne Dudek – Criminal Minds 8×05, , Gloria Votsis – Person of Interest, Polly Walker – Warehouse 13 (5 rész), Dylan McDermott – American Horror Story, Kyle Howard – Don’t Trust The Bitch in Apt 23, Mark Consuelos – Guys With Kids, Mark Pellegrino – Person of Interest, Keith David – Touch, Eion Bailey - Once Upon A Time 2×06, Jason Mantzoukas – Modern Family, Matthew Lillard – Criminal Minds, Gina Torres – Hannibal, Samantha Ferris – Emily Owens MD, Ben Lawson – Don’t Trust The Bitch In Apt. 23, Laurie Metcalf – The Goodwin Games (2 rész), Michelle Lee – How To Live With Your Parents for the rest of your life, Stephen Lunsford – Switched at Birth (visszatérő), Lori Loughlin – Psych, F. Murray Abraham – Do No Harm, Brad Dourif – Criminal Minds, Ted McGinley, Mircea Monroe – The Mentalist, Brett Dier, J.R. Ramirez – Emily Owens MD, Anne Dudek, Brooke Langton – The Mentalist 5×06, Mark Pellegrino, Amy Aquino, Xander Berkeley, Bobby Campo, Kyle Schmid – Being Human US, Ben Rappaport, David Costablie – Elementary, Karina Smirnoff, Dean Cain (több rész) – Don’t Trust The Bitch in Apt. 23.
Ugyan azt mondtam, hogy nem írok nézettségi híreket, csak a "helyére küldöm" őket, azonban történt valami váratlan Nikita tájt. Nemtudom, hogy és miért, de a 3x01 nézettsége: 0,95 millió, 0.3-as rating mellett. Vajon a rajongók nem tudták, hogy most tér vissza, vagy mi történt? A jövő heti nézettségből majd még megtudhatunk egysmást, azonban ha ez a nézettség marad, akkor nagyon hamar búcsúzhatunk egy teljesen korrekt akciósorozattól.